fredag 11. desember 2009

Hjem kjære hjem....

Da tok turen til Havøysund igjen.. utrolig deilig å komme hjem..
Vær gang jeg skal hjem hit så kjenner jeg det i hele kroppen.. følelsen av å grue og glede seg samtidig.
Havøysund har bestandig vært livet mitt, dette er hjemmet mitt.. men nå.. d ligger så mye vondt her.. De vonde tingene har på en måte strøket over de gode minnene..
Livet mitt er ikke her lengere.. da Morten gikk bort forandret alt seg på dagen.. Menneskene ble annerledes, husene ble annerledes.. alle de tingene som bestandig har vært det samme forandret seg.. værden gikk fra å være lys og fargerik, til å bli sort og grå.. Når jeg går gjennom de små gatene her så er det nesten som på film.. jeg ser for meg små klipp fra vi var små og vokste opp her.. elsker å gå her.. alene.. føler morten går rett ved min side, som alltid.. med røyken i munnen, og handleposen i andre handa..
Savner deg veldig mye Morten, og du vet vell det at livet er ikke det samme uten deg? Livet går ikke vidre som de sier.... det passerer..

Nå skal jeg flytte hjem hit igjen.. Hjem til alt kjent og kjært.. Til alt godt og vondt.. sitter med samme følelse anngående det som jeg sitter med før jeg skal reise hit.. gruer og gleder meg..
Tror lillemor har godt av at mamma er hjemme litt, og at ting får roet seg litt for meg.. Har søkt på leilighet her, og håper alle krysser fingrene får at fra og med 1.Januar så er jeg stolt leietaker av en utrolig billig leilighet ?!

Marita er forresten sammen med meg her i Havøysund, vi skal nemmelig feire Ingrids bali-hjemkomst, og at Mia ENDELIG er blitt hele 18 år ! Dette skal feires i en grøft ikke langt unna den kjente puben vår, med paljetter, hold-in strømpebokser, løsvipper, alkohyler og spy og tårer !
Ønsk oss lykke til! Over og ut fra TJALLVIKA, 9690 Havøysund !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar